خدایـــــــــا....
بــــــــازم شـــکـــرت...
نه کســـــی
دلـــــش برام تنگ میشه....
نه کســـی عاشقمه ....
نه کسی از نبودنم غصه میخوره...
خـــیالم راحـــتــــــه...
به کسی..
بعد مرگم
☜پــــــاسخگونیستَم...❢❢☞
♥ نوشته شده در شنبه بیست و دوم آبان ۱۳۹۵ ساعت 8:10 توسط amirali:
اعتماد ممنوع...