پرچمتو با معرفت و ادبت ببر بالا __ اگه قرار باشه پرچمت با باد بره بالا __ باد آورده رو باد میبره رفیق ... مهم نیست چقدر بالا باشی __ این مهمه که اون بالا عقاب صدات بزنن یا لاشخور ؟!
ما ترجیح میدیم جای اینکه با نردبون کردن بقیه به عرش برسیم و به خیالمون عقاب قله ها شیم و یه روزی بالمونو باج بدیم __ روی زمین و کنج قفس گوشه نشین باشیم و مردونه وار یالمونو حفظ کنیم ... مشتی باش که اگه به صلیب هم کشیده شدی ( مسیح ) باشی نه ( مترسک
اعتماد ممنوع...ما را در سایت اعتماد ممنوع دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5